DESPRE SEMINAR
Deveniți Organizați!
Fie că activați într-un cadru corporate sau al unui mic birou, folosind sistemele simple de gestionare a timpului prezentate în cadrul acestui seminar, veți deveni organizați și vă veți gestiona cu eficacitate maximă toate intrările de lucru de la e–mail-uri, solicitări verbale sau scrise până la proiectele strategice implementabile pe termen lung. Astfel, veți găsi ceea ce aveți nevoie, atunci când aveți nevoie, și veți putea rămâne concentrați pe prioritățile care merită cu adevărat întreaga dumneavoastră atenție.
OBIECTIVUL SEMINARULUI
Dezvoltarea rapidă a abilităților de management al timpului care generează rezultate rapide privind creșterea productivității, reducerea stresului, îmbunătățirea rezultatelor profesionale și atingerea obiectivelor personale.
Metoda de abordare – interactivă, relaxată, foarte practică și personală a subiectelor abordate.
Conținutul tematic și exemplele practice prezentate participanților le vor permite acestora conștientizarea modului de folosire a timpului, stabilirea obiectivelor personale și profesionale, identificarea „hoților” de timp și învățarea metodelor de economisire a timpului.
CUI SE ADRESEAZĂ
- Oricărei persoane care se confruntă cu situația „n-am timp”.
- Persoanelor cărora le lipsește puterea de concentrare a atenției.
- Persoanelor cărora le lipsește abilitatea de a-și prioritiza sarcinile.
- Persoanelor care își încep activitatea, în mod curent, cu proiectele ușoare.
- Persoanelor care se opresc în fața blocajelor și a obstacolelor și nu știu cum să le depășească.
- Managerilor, administratorilor și personalului care se confruntă frecvent cu procrastinarea.
BENEFICII
Seminarul de management al timpului vă va ajuta să învățați cum să vă bugetați înțelept și eficient timpul și vă va ajuta să regândiți și reprioritizați activitățile, iar noile deprinderi de lucru dobândite vă vor crește competența, încrederea și profesionalismul.
În urma seminarului, participanții vor putea implementa și/sau vor dezvolta următoarele:
- Timpul ca resursă;
- Stabilirea priorităților;
- Gestionarea rutinei zilnice și a pericolelor multitasking;
- Instrumente pentru a fi eficient;
- Managementul întâlnirilor;
- Arta delegării;
- Gestionarea stresului;
- Recăpătarea controlului;
- Echilibrul viață profesională/viață personală.
DURATĂ/LOCAȚIE/COST
Durată seminar: 10 ore desfășurate pe parcursul a două zile
Locație de desfășurare: B-dul Magheru, nr. 28-30, et. 5, cam 32, sector 1, Bucuresti (langa Patisserie Paul/Metrou Piata Romana)
Cost participare la seminar: 300 RON, include: suportul de curs, evaluarea, 1 coffee break/zi. Nu se aplică TVA la taxa de înscriere conform L.227/2015 art.292. lit f. De asemenea, costul seminarului se poate deduce din impozitul pe profit/venit conform OG 129/2000, republicată, art. 47.
BONUS-URI: pentru fiecare participant pe care îl veți aduce la seminar veți primi o reducere de 10% din taxa dumneavoastră de participare (ex: pentru 5 participanți aduși, taxa dumneavoastră va fi redusă cu 50%, iar pentru 10 participanți aduși, taxa dumneavoastră va fi 0 lei).